Reactie op de 'Brussels Declaration on the mobility of tomorrow’
- 5 sep. 2023
- 2 minuten
Persbericht: nieuwe nachttrein Brussel-Berlijn
- 31 aug. 2023
- 4 minuten
Belgisch EU-Voorzitterschap 2024: Maak van 2024 het jaar dat de trein (terug) de Toekomst wordt!
- 11 jul. 2023
- 5 minuten
OPINIE: Zorg voor comfort in de rijtuigen van de nachttrein!
- 14 jun. 2023
- 4 minuten
Persbericht: BTW-vrijstelling en minder dure treintickets nu!
- 16 mei 2023
- 1 minuten
Hear Hear, een nieuwe nachttrein komt eraan!
- 31 jan. 2023
- 1 minuten
Persbericht: Steun van Europa aan 10 internationale projecten maar flauw
- 25 jan. 2023
- 1 minuten
Persbericht: Back on Track Belgium ondertekende charter Coalitie Duurzaam Zakenreizen van BBLV
- 5 jan. 2023
- 2 minuten
Nog dit jaar dagelijks een Nightjet van/naar Brussel!
- 28 dec. 2022
- 2 minuten
Persbericht: startdatum European Sleeper bekend, investeringen in ligwagens meer dan ooit nodig
- 17 nov. 2022
- 1 minuten
PKP schrijft PSO uit voor slaaprijtuigen
- 24 sep. 2022
- 3 minuten
Persbericht: Wakker worden in Malmö blijft een utopie
- 13 jul. 2022
- 2 minuten
Tsjechisch voorzitterschap wil niet inzetten op de nachttrein. Wat met de beloofde trein naar Praag?
- 1 jul. 2022
- 3 minuten
Terug een nachttrein Paris-Hendaye:de start van nieuwe nachttreinen naar het Iberische schiereiland?
- 28 jun. 2022
- 2 minuten
Persbericht: Waarom blijven nieuwe nachttreinaanbieders aangewezen op sharefunding?
- 13 jun. 2022
- 3 minuten
Persbericht: Veel nieuwe nachttreinen, maar waar zijn de rijtuigen daarvoor?
- 13 jun. 2022
- 1 minuten
Nieuwe nachttrein van Brussel naar de Alpen en Franse badsteden
- 19 mei 2022
- 2 minuten
Met verdwijnen van IZY zijn België en Frankrijk weer een betaalbare internationale verbinding minder
- 12 mei 2022
- 3 minuten
Hoera, er is een spoorvisie voor 2040! Maar nauwelijks een internationale
- 26 apr. 2022
- 1 minuten
Nood aan geïntegreerd Europees treinnetwerk